Smile when you Dial® is een exclusief merk van Effa Trainingen.
Veel klantcontactcenters en commerciële binnendiensten hebben baat bij de Effa ‘SWYD®’ aanpak.
Wat is de visie achter Smile when you Dial®? Dat bij telefonisch klantcontact het gesprek valt of staat bij uw persoonlijke houding. Niet alleen gesprektechniek. Wat doet het met u, als de klant iets niet begrijpt? Of als de klant zich arrogant gedraagt? Als die klant razend is? Of zich niet aan de gemaakte afspraken houdt? Hoe blijft u dan professioneel?
Meesterschap in telefooncommunicatie
Als iemand voor u staat of zit, kunt u die persoon aankijken. Een glimlach maakt dan het verschil. Op een gezicht valt veel af te lezen; onbegrip, irritatie, gebrek aan concentratie, enzovoorts. Maar bij stemgeluid alléén mist u juist die signalen.
Hoe komt u over aan de telefoon? Hoe goed verplaatst u zich in de persoon met wie u aan de lijn bent? In telefoongesprekken met klanten heeft u ook goede vraag- en luistergewoontes nodig. Kunstjes aanleren is niet genoeg om uw organisatie te vertegenwoordigen en u zelf professioneel staande te houden in zakelijke telefooncontacten. Daarom is Smile when you Dial® een completere training waar u meer leert over uzelf en over uw klanten.
Luister nu naar Smile When You Dial®:
Effa aanpak: ‘real time’
Bij Effa belt u met echte klanten tijdens de training, of u oefent met een professionele acteur. U leert uw invloed vergroten. Ook úw gedrag wordt ergens door gedreven. Door de feedback van de klant of acteur leert u veel. Ook doordat u uw eigen stem en taal terughoort in gespreksopnames. U krijgt bij Effa een persoonlijk Communicatie Actieplan met praktische tips en u merkt direct dat ook ú een positief verschil kunt maken!
Bij Effa ontwikkelt u meesterschap in telefooncommunicatie! Klik hier voor een overzicht van de SWYD® trainingen.