Effa biedt omnichannel communicatietrainingen
Effa Smile when you Dial® trainingen – Bekroonde telefoontrainingen voor het contactcenter!
Diverse Effa klanten wonnen een CC Award na één van deze Effa programma’s:
- SWYD® Inbound basis (alle benodigde basis gespreksvaardigheden voor inbound telefonie)
- SWYD® outbound basis (leadgeneratie, afspraken maken)
- SWYD® Telesales (offertes nabellen, telefonische verkoop)
- SWYD® Retentie en Win-back (klanten behouden en terugwinnen)
- SWYD® Complex (klachtbehandeling, slecht nieuws gesprekken, omgaan met emoties)
- SWYD® Debiteurenbeheer (telefonische incasso)
- SWYD® Kwaliteitsmonitoring
- SWYD® Supervisortraining (feedback geven, gespreksmonitoring, persoonlijke effectiviteit)
Write with a Smile® trainingen – beter digitaal communiceren met klanten!
- WWAS® 1 – klantvriendelijk communiceren per e-mail
- WWAS® 2 – Webcare training (interactieve klantcommunicatie via social media
‘EFFA BIDI-BUDI’ serie: effectieve communicatie in de moderne binnen- en buitendienst
- EFFA BIDI 1 – basis telefoon en e-mail etiquette, klantgerichtheid, proactief handelen, relaties beheren
- EFFA BIDI 2 – commerciele vaardidgheden, offertes nabellen, orderwaardes verhogen,up-& cross-selling
- EFFA BUDI 1 – basistraining advies- en verkoopgesprekken in de buitendienst
- EFFA BIDI BUDI 1 – verbeterde samenwerking tussen binnen- en buitendienst
- EFFA BIDI BUDI 2 – teambuilding programma’s
‘EFFectief Anders Communiceren’ modules: uniforme basis theorie!
Effa biedt ondermeer de volegnde modules:
- Goed in Gesprek I
- Goed in Gesprek II
- Goed in Advies I
- Goed in Verkoop I en II
- Goed in Gastvrijheid
- Goed in Leidinggeven I en II (John C. Maxwell)
- Goed in Effectiviteit I en II (time management en digitaal archiveren)
- Goed in Mindmappen en Snellezen
- Goed in Schrijven I (basisvaardigheden voor e-mail, brief schrijven, zakelijke chat, B1 taalniveau)
- Goed in Schrijven II (spelling en grammatica)
- B1 Taalgebruik
EFFA maatwerk programma’s – Effa ontwikkelt op maat voor uw organisatie!
Een greep uit onze specials:
- ‘Omgaan met de achterblijvers’ communicatietraining voor binnen uitvaartcentra
- ‘Kandidaten vinden en binden’ voor een werving- en selectiebureaus
- ‘Lachen, de snelste weg naar contact’, lachworkshop tijdens een personeelsevenement
- ‘Kr8tig Presenteren’ (in bijzondere locatie: theaterzaal
Neemt u gerust contact met ons op als u iets heel anders zoekt dan deze voorbeelden!